Fra styret:
Hei alle sammen.
Vi har nå hatt et møte ang fremdriftsplan for vårt nye klubbhus og fordelt ut litt oppgaver. Vi ønsker å ha innsjekk/bud delen av klubbhuset ferdig til 2 dagers løpet i juni. Og vi trenger derfor hjelp fra dere medlemmer.
Her er en liten oversikt over hva som skal gjøres, og hvem som er ansvarlige for de forskjellige oppgavene. Vi ber dere ringe/sende melding til den ansvarlige for oppgaven du vil hjelpe til med for å høre når det skal utføres. Ellers er det stort sett folk som jobber dugnad på Venkvern hver tirsdag og torsdag fra kl 1700.
- Terrasse utenfor klubbhuset – ansvarlig Daniel Nordby tlf 977 32 233
Gjennomføres torsdag 16/6 fra kl 17 eller 18 (avtal med Daniel) - Maling av stål – ansvarlig Erik Johansen tlf 928 50 403
Gjennomføres i løpet av uke 23 - Beising – ansvarlig Guro Haug Buvik tlf 950 17 616
En gjeng fra Bruvoll har allerede beiset mye av klubbhuset, kommer til neste uke og beiser veggen bak. Alt skal beises 2 strøk.
Gi beskjed til Guro hvis du kan være med å beise en dag/kveld. - Beslag rundt vinduer – ansvarlig Erik Johansen
- Innsjekk del av klubbhuset – ansvarlig Kenneth Storre tlf 930 71 661
Gjennomføres i løpet av uke - Støping av fundament/opplegg av terrasse – ansvarlig Erik Johansen
Ferdigstilles i begynnelsen av neste uke (uke 24) - Riving av 2 brakker ved bana samt rød bu (etter juni løpet) – ansvarlig Espen Mikkelsen tlf 906 51 487
Gjennomføres tirsdag 14/6 kl 1700 - Grønn container – ansvarlig Kai Roar Skjærbekk tlf 416 29 884, Kenneth Bryni og Kenneth Skjærbekk
– Dempere til salg kroner 100 per stykke
– Kan kjøpes på onsdager da det er trening fra kl 1800-2000.
– Henvend dere til en av de tre ansvarlige for kjøp av dempere